Схемни решения


Основни схемни решения за конструкциите на Магнитни преобразуватели „AMAG”


Преди всичко, трябва да кажем, че представените в този сайт схеми и обяснения само и единствено подсказват посоката на развитие на нашите  разработки. Повече от ясно е, че тук се представят само основни ПРИНЦИПИ намерени от нас, на чиято база  развиваме и съответните конструкции. Освен всичко друго, имаме и мнението, че показаното тук, има за цел да предизвика нови творчески импулси и решения за конструирането на Магнитни Преобразуватели от нашите приятели по целия свят.

Посланието ни е просто:
Дерзайте! - магнитът вече е Победен!

Всички преобразуватели „AMAG” са мулти-мобилни, т.е. нямат типичните статори в своите двигателни  групи.
Всяка от посочените модификации може да има вградена генераторна група, чрез която да произвеждат електрически ток.
Даваме линкове към два видео клипа в YouTube от  2014г. на които е направена демонстрация на варианти "Terra" и "Tornado" в техни най-примитивни конструктивни решения:

и тук:

Същите преминаха през много варианти на разработване и вече са във фаза на конструкции които можем да споделим с Майсторите по целия свят - та и те да почерпят от нашия опит.

I. Преобразувателите „AMAG”, модификация "Terra" са еднороторни, с един мощен актюаторен магнит и магнитна задвижваща група. 




 На фигурата е показан ротор със задвижваща и генераторна групи. Задвижващата група има един мощен актюаторен магнит в централната част, който се движи (поклаща като рамото на везна) осцилиращо двупосочно по перпендикулярна ос на оста на ротора.



 II. Преобразувателите „AMAG”, модификация "Tornado" са еднороторни, с група актюаторни магнити и магнитна задвижваща група. 




 На фигурата е показана конструкция с два актюаторни магнита задвижващи магнитна група (в центъра) и генераторна група (в периферията). 



III. Преобразувателите „AMAG”, модификация "Terminator" са мулти-роторни магнитни апарати, т.е. в тях има повече от един ротор. Разработени са в два основни варианта - с 4 или 5-роторни конструкции. Всички активни елементи (ангренаж, оси, дискове, лагери) се въртят. Пасивни елементи са само лагерните фланци, стените на двигателя и крепежните елементи за тях.


На фигурата е показана схема на 4-роторна конструкция. Централният ротор се движи в противоположна посока на планетните ротори.
С мраморна окраска е показан четиридисковия ангренаж - централният ротор е с два пъти по-бавна скорост на въртене от планетните ротори. 
Съществуват варианти с 5-роторна конструкция, както и модификации с ангренаж при който централният ротор се движи два пъти по-бързо от планетните ротори. 

Основните разлики между конструктивните варианти и техни модификации са във възможностите им за по-висока скорост на въртене или по-висок въртящ момент. 




1 коментар:

  1. Наш неизвестен приятел - "Съгледвач" - задава риторичният въпрос: "А какво ще стане ако се постави маховик?"
    Отговорът ни е прост - направено е отдавна, и именно наличието И на маховик, но не като отделен елемент, а като основа върху която се инсталират магнитите, е част от намереното решение за само поддържане на въртенето. В конкретния случай, и при трите основни модификации, роторните дискове на които са инсталирани магнити се явяват маховици. Естествено, че първоначалното развъртане на роторите е по-бавно, но веднъж достигнати номинални обороти, въртенето е безпроблемно.

    ОтговорИзтриване

Привет на творците-изобретатели и Търсачи на Свободна Енергия. За да поддържаме ниво и стил в нашия блог от сайтове, Вашият коментар ще бъде задължително предварително прегледан, като може да бъде публикуван ако привнася нещо творческо към темата на блога и ако е културно и почтително написан.
Благодарим Ви.