Преобразувателите „AMAG”, модификация "Terminator" – са мулти-роторни магнитни двигатели, т.е. в тях има повече от един ротор. Разработени са в два основни варианта - с 4, или с 5-роторни конструкции. Всички активни елементи (ангренаж, оси, дискове, лагери) се въртят. Пасивни елементи са само лагерните фланци, стените на двигателя и крепежните елементи за тях.
Характерна особеност на този модел е наличието на ангренаж свързващ роторите.
Главната и най-важна особеност на този модел е липсата на външно захранвани магнитни актюатори. Задвижването се осъществява на основата на физически принципи намерени още преди столетия (да не казваме хилядолетия), защото става въпрос за разлики в ъгловата скорост на въртене на окръжности с различни диаметри.
Наличието на специфичен за конструкцията ангренаж, дава възможност за реализиране на този принцип. Същият, в съчетание с "умно" подреждане на магнитите, е важно условие за постигане самоподдържане на въртенето без външно захранване от какъвто и да било вид.
Това пряко рефлектира върху мощността на генерираният ток.
В по-далечна перспектива предстои разработването на свръх-скоростен модел с магнитен ангренаж, чрез който ще отпаднат всъщност най-сериозните загуби - тези от триене в зъбния (или верижния) ангренаж. Ще бъде търсено и конструктивно решение за магнитно "лагеруване" на роторите, което ще гарантира скорости на въртене способни да създадат т.нар. "магнитна възглавница", независеща от гравитацията.
Оттам нататък, пътят към изграждането на летателни апарати от типа на т.нар. "НЛО" е въпрос само на външен дизайн.
На следващите два фотоса са представени американски разработки на Летящи "чинии", но същите се захранват с водородно гориво и принципите за осъществяване на подемната сила са коренно различни.